Onze diensten

Telefonische Helpdesk

ClikQ verzorgt uw  klantcontact: telefonische helpdesk, bereikbaarheidsservice, 1e lijns technische support, overflow support. Bel ons voor de mogelijkheden. 

Email & Chat

ClikQ kan u als ondernemer onbezorgt laten met al uw klantcontact. Email, chat en social media zijn in de dagelijkse communicatie met klanten al net zo gewoon geworden als een telefoontje. Als contactcenter vinden we het heel normaal om ook voor u binnenkomende chats, emails and facebook berichten adequaat af te handelen. Maar ook de follow up email van een binnenkomend of uitgaand gesprek.

Marktonderzoek

Data is waardevol, maar is pas nuttig en om te zetten in valuta na nader onderzoek. ClikQ houdt Enquetes, verrijkt data of schoont bestanden op zodat uw doelgroep steeds duidelijker wordt. Verder valt te denken aan kwaliteitsonderzoeken, bevalt het product? Dit om bijvoorbeeld de cognitieve disonantie (onzekerheid na aankoop) weg te halen. Zo zijn er tal van manieren om onderzoek te doen en uw  klantervaring te verbeteren.

Telemarketing

Last but not least. Met telefonische verkoop is ClikQ groot geworden Leads generatie, afspraken maken of presales projecten. We verkopen voor grote energie bedrijven en voor de Lotto . Er is sprake van een jarenlange samenwerking.